12.2.13

μια τυχαία ζωντανή χειροβομβίδα

το σώμα μου
το σκάφανδρο του Jacques Cousteau
τα βράδια μπαίνουν νερά από το βόρειο Αιγαίο στο δωμάτιο
και μια φορά, ο ξιφίας της Χιλής

ο ξιφίας της 7ης Μαΐου του 1953, των 536 κιλών
ζωντάνεψε και μου έκοψε τα χέρια με την πριονωτή του μύτη

ο Elvis πέθανε φορώντας το πιο αστείο ρούχο από την ντουλάπα του

κάτι ανάμεσα σε στολή αστροναύτη και φόρμα εγκυμοσύνης
ουίσκι, βαρβιτουρικά, μπέργκερ και χριστιανισμός
μερικές φορές βαριέμαι περισσότερο από τον Elvis

και δεν έχω καν τόσο αστεία ρούχα

η αγάπη σου
μια Καρυάτιδα
κρύα, σκληρή, χωρίς χέρια
σε μίνιμαλ γυάλινο μουσείο 2 λεπτά από το μετρό
κόκκινη γραμμή, welcome to Greece, 1.40 ευρώ το εισιτήριο

ισχύει για απεριόριστες διαδρομές εντός 90 λεπτών

πρέπει να ξαναγράψουμε τη ζωολογία
αγόρια με φτερά στα μαλλιά
κορίτσια με animal print
αίματα στις σαβάνες της Ομόνοιας
ένα παγώνι στο σκαμπό του μπαρ
μια λεοπάρδαλη στο τρόλεϊ
μια ζέβρα που πίνει ουίσκι στο ασανσέρ, μόνη της, με μάσκαρα να κυλάει στο μάγουλο

η καρδιά μου
ο μύκητας
μια χειροβομβίδα
άυπνη, ανήσυχη, με λεπτή συρμάτινη περόνη 

ένα αρθρόποδο χωρίς πόδια και με χτυπημένο θώρακα 

1 σχόλιο:

  1. "μια λεοπάρδαλη στο τρόλεϊ "

    εγω συνηθως παιρνω λεωφορειο, όχι τρόλεϊ... μάλλον για αυτο πετυχαίνω γαλιάντρες με κινητό, αθόρυβα μυρμηγκάκια με κουβά και τζαμοκαθαριστηροκοντάρια και γυμνοσάλιαγκες που δεν εχουν "σπιτι" να κρυφτουν οπως τα άλλα σαλιγκάρια και αφηνουν την θλίψη τους στα παράθυρα...

    ζούγκλα η πόλη, έχεις δίκιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή